Rotary Club Vilvoorde

District 2170

Na een voorzichtige doch geslaagde start vorig Rotary-jaar gaan we er in 2012-2013 weer volop tegenaan met onze WIJNACTIE !

Immers, wil Rotary Club Vilvoorde blijven voldoen aan de verzuchtingen van de vele organisaties die op ons een beroep doen en steun verlenen aan allerlei mooie initiatieven, dan moet er in de eerste plaats voor worden gezorgd dat wij over de nodige financiële middelen beschikken.

Met dat doel voor ogen gaan we opnieuw een samenwerking aan met wijnhandel Lansac uit Meise.

(Lansac zou een hyperlink moeten worden naar www.lansac.be)

Immers, de wijnen die zaakvoerder Gérard Berillon op de Belgische markt brengt, werden zeer gesmaakt door zowel leden als sympathisanten.

Omdat smaken nu eenmaal van persoon tot persoon verschillen, werd afgestapt van de beperkte selectie en staat voortaan de gehele Lansac wijnlijst ter beschikking!   Ongeacht uw keuze draagt iedere door u geplaatste bestelling bij tot de verwezenlijking van de sociale doelen van Rotary Club Vilvoorde.

Wij hopen dan ook dat u voor het aanvullen van uw persoonlijke kelder of het geven van relatiegeschenken bij het eindejaar op deze wijncollectie een beroep zal willen doen. Uw vrienden zullen het u trouwens vast niet kwalijk nemen zo u ook hen van deze actie op de hoogte brengt.

Het gehele proces van bestelling, facturatie, betaling en afhaling/levering werd eveneens vereenvoudigd: u neemt contact op met Gérard of zoon Damien Berillon en zij zorgen dat alles vlot verloopt.

Zij zijn te bereiken:  - telefonisch op het nummer 02/269 51 29

- per fax op 02/270 09 44

- per e-mail gerard.berillon@lansac.be en damien.berillon@lansac.be

Desgewenst kan u ook bij Jean Claude Hemmerechts terecht: 0494/54 02 87 en jchemmerechts@telenet.be

Jullie kunnen ook een groot deel van het Lansac gamma proeven en informatie ontvangen op hun komende opendeurdagen dit najaar.

Een aanrader!

Wij danken u alvast voor uw steun en wensen u veel genot bij uw keuze!

Rotary Club Vilvoorde